Retourneren en klachten

Uw bestelling

Elke bestelling wordt met zorg behandeld en goed verpakt. Pakketten kunnen verzonden (2 dagen) of afgehaald worden, de verzendkosten bedragen € 1,95. Bestellingen vanaf € 20 worden GRATIS thuisbezorgd.

Veilig betalen

Alle transacties zijn beveiligd met SSL, betalen kan met iDeal, credit card en de gangbare betaalmethoden. Informatie wordt verwerkt volgens veiligheids- en privacy standaarden.

Retourneren

Indien een bestelling niet aan de verwachtingen voldoet mag dit via de account pagina (indien een account is aangemaakt tijdens het bestelproces), telefonisch, schriftelijk of per e-mail worden gemeld en kan de bestelling retour worden gezonden. Een bestelling kan binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen worden geannuleerd. Na annulering zijn er wederom 14 dagen beschikbaar om het product retour te sturen. Dit is volgens het herroepingsrecht. Wij storten het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen na annulering (mits het product in goede staat is retour ontvangen) terug op rekening inclusief (eventuele) verzendkosten van de zending. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Bewaar het bewijs van retourverzending goed, mocht het pakketje kwijt zijn dan kunnen wij naar deze Track & Trace-code vragen.

Het is sinds juni 2014 verplicht om een modelformulier voor retouren aan te bieden. Het is makkelijker om een van bovenstaande methoden te gebruiken, maar een retour formulier is hier te vinden.

Retourneren is niet mogelijk bij e-books of gepersonaliseerde werken.

Klachten

We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer een klacht nog niet elders in behandeling is dan kan de klacht worden gedeponeerd via het platform van de Europese Unie.