Bedoeld voor iedere ondernemer voor wie marketing een uitdaging is. Het geeft handvatten en een kader waarbinnen je je marketingactiviteiten bepaalt. Met voorbeelden uit de praktijk. Lees over de persoonlijke mix en vind uit wat voor type ondernemer je bent.
Moet jij ze in je fabriek? Door J. van Bilsen D. Van Daalen
Business Spiritualiteit Magazine Nyenrode. Over Coöperatieve grondslag, Corporate identity en Grenzeloos dromen.
Engelstalig, geïllustreerd, 2013, 177 pagina's door Roy Bhikharie.
Organisatievernieuwing door sociaal leren. Nederlandstalig, 2010, 128 pagina's door Aldert Van Buuren en Rob Remie.
'Luchtig legt Paul Verburgt de taal van bazen op zijn snijtafel. Pretenties, uitvluchten en onbeholpenheid, verpakt in menselijk klinkende clichés. Het is even pijnlijk als lachwekkend. Het kan gemakkelijk beter: zeg wat je bedoelt of zeg niets.' - Harry Starren, algemeen directeur de Baak Management Centrum VNO-NCW.
Nederlandstalig, 2004, gebonden, 104 p. door Jancees van Westering.
Succeskompas - Richting Geven Aan Je Leven En Werk door Theo Buijsrogge