Zoeken
Laden ...
Nederlandstalig, 2011, gebonden, 231 pagina's door Roger Lenssen.
Engelstalig, geïllustreerd, 2013, 177 pagina's door Roy Bhikharie.
Bedoeld voor iedere ondernemer voor wie marketing een uitdaging is. Het geeft handvatten en een kader waarbinnen je je marketingactiviteiten bepaalt. Met voorbeelden uit de praktijk. Lees over de persoonlijke mix en vind uit wat voor type ondernemer je bent.
De ondernemerswetten van Wagtmans & Van Dijk m.m.v. Ben Woldring. Nederlandstalig, geïllustreerd, 2008, paperback/gebrocheerd, 136 pagina's door Max Herold.
Organisatievernieuwing door sociaal leren. Nederlandstalig, 2010, 128 pagina's door Aldert Van Buuren en Rob Remie.
Business Spiritualiteit Magazine Nyenrode. Over Blijvend welzijn, Verlangen en noodzaak en de Kracht van dankbaarheid.
Business Spiritualiteit Magazine Nyenrode. Over Authenticiteit en balans, Kritische reflectie en Behoud van de Aarde.
Nederlandstalig, 2004, gebonden, 104 p. door Jancees van Westering.
'Luchtig legt Paul Verburgt de taal van bazen op zijn snijtafel. Pretenties, uitvluchten en onbeholpenheid, verpakt in menselijk klinkende clichés. Het is even pijnlijk als lachwekkend. Het kan gemakkelijk beter: zeg wat je bedoelt of zeg niets.' - Harry Starren, algemeen directeur de Baak Management Centrum VNO-NCW.